BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

followers

Wednesday, March 16, 2011

tak patut di 'sx' kan....

perghh... aku bukan nak jual badan lorhh...

tapi itu dia banner menyambut kepulangan hans0....
berkhidmat untuk negara menghabiskan puluhan ribu...
puluhan ribu wang
puluhan ribu peluh denda pusing padang kawat
puluhan ribu air liur mengumpat......

masa untuk senyum kembali.... yeahh!!!
sebenarnya aku macam sudah hilang dari dunia... mungkin berselindung sementara...
dari dunia penuh krisis dan semakin terhakis ini...
tadi dapat mesej dari iwani...
" assalamualaikum muhd hanis afiq bin bahari... mana sudah menghilang.. mcj xbalas, jarang online, blog xupdate.. haha"

jangan risau, aku belum jadi mat rempit, mat dadah, mahupun bin Mat
salah seorang anak Mat...

kita selitkan kembali cerita 13sx.... (pembaca kebanyakannya high school kan)
tadi aku sesat tercampak kat chow kit.....
1st time jejak sana.... jadi aku hilang panduan...
dan tiada buku panduan juga...
aku pun cari panduan....

jumpa seorang awek duduk tepi jalan tunggu bas.... (bagus tak panduan aku)

tapi aku tak berpandukan mana-mana di awek itu...
aku tengok muka macam kaunter soalan... tanyalah ke mana arah tuju, tujuankuuuuu...
dia tunjuk guna jari telunjuk dan bukan jari hantu....
aku cuba kecilkan mata dan bebolanya sekali....
tengok jam, dah pukul 8.... rumah jauh lagi...

iklan
rumah aku dekat serendah... contact me bila datang...
aku pun redah sahajalah....
kerana aku percaya "redah" itu baik untuk kesihatan...
anyway hati sudah hilang taman...

mula-mula aku lari ma..... lepas itu tiba-tiba rasa tak macho pulak....
aku pun jalan.....

tiba-tiba lagi....
aku rasa nak pandang kiri kanan..... walaupun bukan untuk melintas jalan...

kali ni mata aku tak mengecil, tapi semakin membesar....
badan mak nyah memang mantap ker??

mata aku terlebih fokus pulak... lalu aku mula berzikir...
aku tak tipu... aku memang berzikir...

iklan
sorry, aku tak ada unsur nak racist mana-mana golongan yo

suddenly, salah seorang dari mereka panggil aku dengan buat bunyi "cuit2"
aku cuba mengelak dan cari panduan.....

dan terjumpa seorang awek yang lain.... berpura-pura menjadi pakwenya....
rasa selamat seketika dan sempat "fuhh"

mata aku kali ini juling memandang ke arah belakang...
dia masih mengejar
kepala otak aku hanya memikirkan dua perkara...

1. kalau aku serah diri, ini jadinya....
walaupun tak tahu bagaimana boleh terhasilnya anak daripada 2 lelaki...

2. kalau aku lari, ini jadinya...
aku lari sepantas kilat... (hiperbola) meninggalkan pesaing-pesaing di belakang...
dan tiba di garisan penamat....

ada seorang brother jon yang perasan gelagat aku telah datang tegur aku...
aku yakin dia lelaki sejati...

Brother Jon: kenapa kau lari, dik??

hans0: bahaya bang... ada mak nyah kejar....

Brother Jon: itulah kau.... lain kali pakai seluar jeans dua lapis... baru tak kantoi stim.....



aku tersenyum sungguh lama....



sudah kantoi.....



P/s: jangan pangkah aku

11 komen...:

Boyak said...

hosh!! dah kembali..

nobody said...

HAHAHAHAHAHAHAHA

ApepSayuti said...

npe ko x lyn je mk nyah tu...hahaha...

hans0 said...

layan boleh, service no!!

alyaa F ;) said...

haha kantoi busukkk jea. sengal ah youu :P

merah mawar said...

walaupun byk mngarut, aku enjoy reading ur post,,hahak

Mira Yusoff said...

Lepas ni kau keluar pakai dua lapis ahh .

Kantoii aa mat S .
Hahahaha

hans0 said...

alya & ainaa: thanx reading blog yang dah bersawang dengan bawang nie...^^

mira: S tu apa?? saiz ker??

Mira Yusoff said...

=,= Ceyh bajet tak tau .

Err err , kau MAT STIM keee ?
HAHAHAHA !

hans0 said...

aku ingat kau boleh besarkan font la...^^ say it slowly yo!!

didi lala said...

ahahah siyot la anda... =.='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...