BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

followers

Wednesday, April 6, 2011

entri gajah bukan milik shinchan siri 2


tidak lama selepas perkahwinan hang tuah dan
puteri gunung ledang,

timbul satu musibah
puteri gunung ledang tak puas di ranjang,
perlukan lebih dari biasa

jadi satu pertandingan mengangkat gajah sekali lagi diadakan
kali ini save budget, tidak diuar-uarkan ke seluruh alam
sudah pasti, wira-wira Malaysia semua nak ambil port

pertandingan kali ini mendapat sambutan hangat
tua muda, lelaki perempuan, suami isteri,
pemain basketball, pemain violin, 
semua rela meredah gunung
demi puteri gunung ledang yang berahi
hang jebat yang sedang lepak tepi jalan, kacau gadis-gadis yang lalu
 dan makan ais krim vanilla choc
tiba-tiba posmen hon, dan hantar satu surat
click untuk besar

hang tuah telah menghantar tips cara-cara mengangkat gajah



namun tulisannya kali ini buruk,
hanya hang jebat saja paham

 hang jebat pun segera siapkan diri, berlari sambil tersenyum




jadi apakah cara-cara itu???
1. apa?
2. apa?





mari meneka,
siapa betul aku belanja...
drop jawapan di komen ya!

14 komen...:

Nash Latkie said...

petak lak aku nk meneka jawapannye

zati qilla said...

aduuh~..susah betul teka teki nie..pening2 =="

Maya said...

waa.. boley mabuk aku pkir jawapannya ni !

Syatrah said...

angkat kain plekat cap gajah duduk...?

Anonymous said...

aku cuba aku cuba

1.tarik bulu gajah kuat2 dan dia akn mlompat.

2.geletek gajah laju2 dan dia akan melompat..

-odahcan-

apep sayuti said...

sumpah x bley bla.....hahaha....ak cm pham je npe negro x ley join....haha....

jwpn nye....
ak x tau......

mylittletinything said...

perghhh...picit telur lagi ke???hahha.. :P

Zura Zaem said...

hang tuah ksi chance kt jebat ka??? x mgkin laa...~

hans0 said...

harhar... setakat ni semua salah.... tapi good try

Anonymous said...

1.angkat je ketas yang ada gmbr gajah tu.kira angkat gajah lah kan?

2.teetttt.tade idea lagi

-odahcan-

hans0 said...

odahchan salah lagi...

dhilla nazli said...

jap2... best try niy..
ahaahah

1- letak tikus dekat gajah uh..
2- tade idea..


jwapan dye ni mesti ta senonoh aw.. ahahahah

hans0 said...

dhilla nazli salah lo~~ but nice try... logik gak kan, tapi jawapan skema sudah ada

dhilla nazli said...

ala menci2..
dye ta ckp un kne pikir jwpn skema..
buuu~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...