BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

followers

Saturday, April 30, 2011

makcik jual karipap

aku memang jarang keluar bersama family
jadi untuk mengelakkan aku dari lupa akan istilah "family",
adik-adik aku ajak pi jalan

mungkin fikir mereka begini
"abang hans0 banyak duet, dapat kikis beliau, bez ni"

damn, duit aku bergantung kat plkn punya mani money je

aku pun pergi
sampai-sampai sana aku jumpa tin besar
aku google sardin, awek-awek bikini yang keluar



banyak gila sardin
kat pwtc tu,
suruh acik indon kantin masak cili api, sedap ni
ni dia sardin-sardin
hari ni paling pack
semua off
ayah-mak orang, pelajar sekolah, tukang kebun UIAM
makcik jual karipap
semua pakat datang sini
meh cari tekung kebun itu

jadi geng anak bahari ni pi cari port yang tak ramai orang
bukan tandas maksiat yer
kami pi usha majalah kegemaran aku masa kecik-kecik

brotherjon GILA-GILA sedang khusyuk melukis wajah makcik jual karipap
sedang kami berjalan,
terdengar announcement

"perhatian kepada aminah(bukan nama sebenar),
dari smk batang kali sila ke kaunter information"

aku dah agak mesti ini akan berlaku
ini hal serius,
aminah tu mungkin center terbaik basketball smk batang kali,
dia masih diperlukan
jadi aku dan adik-adik lagak macam geng bas sekolah
mulakan investigation

kami pun jumpa
*klik untuk lebih jelas*
aminah dan markonah
lihat tu, sempat lagi layan just stong bibir
siap sembang-sembang pasal body beliau
tahulah beliau takde bulu dada
pengaruh, pengaruh, pengaruh

aku dah tahu lama mamat ni, dari skool rendah ada cerita pasal dia
betul, aku tak tipu
cikgu english aku cerita ni
tak caye, watch this video
perasan tak makcik jual karipap dalam video?

then pergilah layan sepam dua buku-buku kat gempak starz
dan belanja adik-adik aku
oh yea, dan aku ada jumpa cacana dan adik wher
adik-adik aku macam tangkap gambar kelas, formal
abang hans0 baik, dia belanja saya

aku balik-balik, terus pening
nak nyanyi lagu avril lavigne depan komputer pun tak larat
apatah lagi nak baca metro, tebal wo



esok sapa nak pergi, kalau jumpa makcik jual karipap, kirim salam yea

aku yakin esok geng perompak semalaysia giat berpeluh di sana
hati-hatilah kamu semua









-agak-agak adik aku mencarut x bila diaorang penat macam aku?-
aku awek hans0









12 komen...:

Anonymous said...

oh..nnti klo jumpe lagi..pakcik belanje ek.. :)

ApepSayuti said...

npe hanso pilih awek yg mncarut???
aish....
ape nk jd nie....

hans0 said...

awek mana yang sempurna di dunia sekarang? tu avril mestila orang nak.. uishh

guess fabregas said...

teruk dah kau nie..aissyh.. =_="

Djuita said...

takfaham

Anonymous said...

ape kene mgne dgn makcik karipap??

p/s; alim nye adek hanso. abg dye~~ aduiy

aKiRa LiL said...

mana mak cik karipap ?? tak jumpa pon...main sorok2 pulak...

hans0 said...

dhilla: amboi, aku tutup aurat tu... dan aku takde ambik kesempatan pun semasa keramaian


akira lil: makcik karipap tgah dating ngan tukang kebun UIAM

Mira Yusoff said...

Abang Hanso baik, dia belanja saya .

Gila penipu .

Unknown said...

mesti komik LAT ada jugak kan.teringin gila nk pegi

Qil Ahmad said...

haha kelakar lah post ni! just stong bibir :P

btw makcik karipap pnya karipap sedap. err -____-"

Morey Factory Outlet said...

hahaahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...