BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

followers

Wednesday, December 15, 2010

3 percubaan

sedang aku menonton kitagawa keiko bermain biola..
dan buat muka comelnya...


dan aku pula senyum sendiri....
yalah memang aku sahaja in the house...
aku teringat akan to do list aku hari ini... "Ziarah klinik"
bukan Ziarah Hati nukilan si penjogging setia itu

Percubaan Pertama
naik basikal 2 km...
jumpa nurse...
Nurse yang agak xsexy tu kata "perkhidmatan kamu lagi 4 jam"
aku balas "boleh tempah nombor??"
nurse tu tergelak "ini bukan MCD or KFC, dik"
aku balas " haha" sekali sahaja.... dengan buat muka paling disgusting kepadanya...
dia pikir lawak ker?? xhumor langsung
itu laku dengan laki dia bolehlah...

Percubaan Kedua
sekali lagi 2km....
aku bawak tak laju... cuma 10 km/h


jumpa nurse lain... aku dah tawar hati sama nurse pagi tadi...
kali ni muda...
beliau kata dengan manja
" kamu terlambat, doktor baru habis periksa orang yang sama perkhidmatan dengan kamu, tapi boleh tunggu... kenalah sabar, 1 jam jer.."
agak kebengangan sambil melihat jam...lamanya...
aku akan miss benda-benda best dan yang boleh mendatangkan nikmat..
terbeliak aku

tapi sebab dia buat suara manja dan aku sebagai antikeganasan
rela aku tunggu....

sekali lagi aku kata sambil menjelik nurse lawak tak jadi " boleh ambil nombor??"

Percubaan Ketiga
kali ini berjaya
aku ambil keputusan setelah berdiskusi sementara dengan akal di otak..
untuk duduk di samping pakcik ...
harapan agar dapat berbicara, timba pengalaman...boleh dimuatkan di blog..

tapi harapan sekadar harapan... beliau bisu... aduss!!

aku lihat sekeliling...
depan dua gadis india...
belakang dua cewek india...
oopz... yang ini versi lawa dan putih... yang aku maksudkan sebaliknya...
mereka masing-masing bersembang dan mungkin bergosip tentang keburukan aku...
siapa tahu??
owhh rasanya tak perlu untuk tegur mereka,

Akhirnya giliran aku tiba untuk berjumpa doktor, dan nampaknya aku juga berjaya mengharungi masa menunggu tanpa termuntah.

Doktor India yang agak peramah ini pun mula memeriksa aku, mata disuluh, telinga diteropong, tekak di godek dengan kayu aiskrim, degup jantung dikira, tekanan darah diambil. India lagi!!

Akhirnya dia memberikan aku jawapan ini:

I tada tahu apa yang tada betul dengan you, you punya readings semuanya normal, badan pun ada kuat, muka pun ada hensem juga"

Itu jer point aku...

haha...

p/s blogger memang camni....

6 komen...:

zahidah zahri said...

first comment:hahahahhaha,gabr boyak XDD

second comment: "muke pon ade hansem"?? betol ke die ckp cmtu? haha.jkjk

hans0 said...

haha... kau tanya sama doktor india itu...jangan kau mata terbeliak seperti boyak sudahlah

Anonymous said...

ghaha..ak rse doktor tu tpu ko r..ghaha
btw,,gmba ak ad!~

hans0 said...

aku lihat dia seperti seorang yang beriman.... oopz silap...

amirul afiq said...

y sowg td berjogging y ni berbsikal
ade2 je kowg ni
hhuhuhu
tp menarik r
tpu je
eh,btol lahhhhh
hahhaha

hans0 said...

berbasikal menyihatkan badan, jimat wang.... keluarkan peluh dan bau lelaki sejati... mungkin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...